Daily Archives: 07/09/2010

Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος: Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο

– 1974 – Κοιμήθηκα αργά, αν και δεν είδα τηλεόραση. Για άλλο ένα βράδυ ο πατέρας μου την κλείδωσε και έβαλε το μικροσκοπικό κλειδάκι της PITSOS στην τσέπη του. Αργότερα θα το άφηνε σίγουρα στη μαμά να δει για άλλη … Συνέχεια

Posted in Γενικά, Ορθοδοξία | Σχολιάστε

Το “παιδί” του π. Σίμων… (συνέχεια 3)

«Έπρεπε να «καθαρίσει» παιδί μου…» Λίγους μήνες αργότερα που δεν έβαζα πια αίμα, με έπιασαν δυνατοί πόνοι! Έκλαιγα και έλεγα συνέχεια… «τα ποδαράκια μου, μαμά μου… τα ποδαράκια μου…» Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν να πάρει η μητέρα μου … Συνέχεια

Posted in Γενικά, Ορθοδοξία | Σχολιάστε

Το «παιδί» του π. Σίμων… (συνέχεια 2)

θα σου αφήσω τους πόνους… για να μη ξεχνάς το Θεό! Το «παιδί» του πάτερ Σίμων όπως το αποκαλούσαν όλοι, μας είπε και το ακόλουθο περιστατικό: Όταν μετά το νοσοκομείο, πήγα στον παππούλη και με είδε η χαρά του ήταν … Συνέχεια

Posted in Γενικά, Ορθοδοξία | Σχολιάστε

Το «παιδί» του π. Σίμων… (1)

Είχαμε πάει για προσκύνημα στους Καθενούς Ευβοίας, οικογενειακώς και μεταξύ άλλων που είπαμε με τη γερόντισα Αργυρή, της είπα για το πρόβλημα με την υγεία της κόρης μου. Τότε εκείνη μου είπε: «Είσαι κοντά στον Πατέρα Σίμων και λες ότι … Συνέχεια

Posted in Γενικά, Ορθοδοξία | Σχολιάστε